CB7Tuner Forums

Go Back   CB7Tuner Forums > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.67 seconds.
Search: Posts Made By: almostJDM
Forum: Photography Forum 10-07-2016, 06:14 AM
Replies: 3,922
Views: 305,391
Posted By almostJDM
a shot of my friends 05...

a shot of my friends 05 STI
https://c1.staticflickr.com/6/5235/29872399600_a9ccd6a3a4_b.jpg (https://flic.kr/p/MvHREq)
Forum: Members' Rides 05-24-2016, 12:26 PM
Replies: 3,303
Views: 360,706
Posted By almostJDM
I'd check out flikr also, I know tons of people...

I'd check out flikr also, I know tons of people that use it to host their photography, heck I've uploaded several 140mb+ photos haha
Forum: Swaps 05-19-2016, 09:30 PM
Replies: 5
Views: 1,398
Posted By almostJDM
This is the place i used to buy all my f20b stuff...

This is the place i used to buy all my f20b stuff for my first f20b

http://www.autodynamics-honda.com/index.html
Forum: Other Automotive Members Rides 05-08-2016, 02:29 AM
Replies: 63
Views: 8,786
Posted By almostJDM
Got the front fixed after I bumped a deer at...

Got the front fixed after I bumped a deer at 15-20 MPH, will be making some exterior changes over the next few months, very subtitle as I like the way it sits, or will sit after I get the exterior...
Forum: Members' Rides 05-08-2016, 02:25 AM
Replies: 10
Views: 2,632
Posted By almostJDM
well thats what the owner wanted it to be haha,...

well thats what the owner wanted it to be haha, when i swapped the bumpers, i found out all he did was take the factory box, cut the front off, cut the hole you see in the bumper, and stuff a 4" long...
Forum: Photography Forum 05-08-2016, 02:19 AM
Replies: 3,922
Views: 305,391
Posted By almostJDM
just got done editing this one, still have a ways...

just got done editing this one, still have a ways to go in the editing department but gotta do it one step at a time

https://farm8.staticflickr.com/7586/26789836692_f66a3a843d_h.jpg...
Forum: Beginner "Off Topic" 04-29-2016, 10:38 PM
Replies: 355
Views: 28,145
Posted By almostJDM
Just bought my second coupe a week ago for $2000...

Just bought my second coupe a week ago for $2000 and so far just on fixing the tings wrong with it I am at about $500, and will take another 1500-3000 to get the rest fixed, which includes, a bit of...
Forum: Beginner Audio/Electronics 04-20-2016, 01:50 AM
Replies: 17
Views: 1,975
Posted By almostJDM
When I saw the title of this post and read the...

When I saw the title of this post and read the original post, I was going to say check the #1 fuse in the kick panel fuse box, because I had this exact issue with my new cb I just picked up, but...
Forum: Members' Rides 04-18-2016, 09:48 PM
Replies: 10
Views: 2,632
Posted By almostJDM
almostJDM : 1992 Accord EX

Well I was finally able to find another accord coupe, its not in awesome shape and needs some work suspension, brake and engine wise, it needs a new windshield...
Forum: Swaps 04-16-2016, 04:35 PM
Replies: 559
Views: 106,520
Posted By almostJDM
Yeah I cold the rb to a friend to throw into a...

Yeah I cold the rb to a friend to throw into a 240 and I am heading down as I type with a friend to pick up another coupe same color but an ex rust free according to the seller and I'll daily it and...
Forum: Off Topic 12-07-2015, 11:52 PM
Replies: 1,146
Views: 80,912
Posted By almostJDM
Picked this us last week, minus the scope and...

Picked this us last week, minus the scope and grip, a SIG716, the model is R716-16B-SRP-FDE its a bare bones Patrol model so it doesn't come with the same stock and doesn't come with flip up sights...
Forum: Computers and Video Games 10-27-2015, 12:33 AM
Replies: 35
Views: 4,720
Posted By almostJDM
Just upgraded from my twin MSI GTX670 PE's to...

Just upgraded from my twin MSI GTX670 PE's to this bad boy :bouncy: the MSI GTX980Ti Lightning...now I have the CoolerMaster HAF-X so you know my case is massive and look how much space this card...
Forum: Off Topic 07-16-2015, 10:01 PM
Replies: 4,133
Views: 344,898
Posted By almostJDM
I have that exact same box at work, its was...

I have that exact same box at work, its was $259.99 at Home Depot when I bought mine. It's held up pretty good so far.
Forum: Photography Forum 07-10-2015, 10:07 AM
Replies: 3,922
Views: 305,391
Posted By almostJDM
No, its the EX DC HSM.

No, its the EX DC HSM.
Forum: Off Topic 07-07-2015, 01:22 AM
Replies: 22
Views: 1,639
Posted By almostJDM
Dang, too bad you didn't drive through a little...

Dang, too bad you didn't drive through a little further north, through Gillette, but as far as Wyoming being beautiful, you got real lucky, normally its a completely dry dust bowl, we've had quite a...
Forum: Photography Forum 07-05-2015, 12:09 AM
Replies: 3,922
Views: 305,391
Posted By almostJDM
Just a few shots I got on my drive home from...

Just a few shots I got on my drive home from Colorado this morning, nothing nearly as fancy as some of your guy's shots just thought I'd share a few first shots with my new lens it's a Sigma 30mm...
Forum: Mountain 06-21-2015, 05:55 PM
Replies: 46
Views: 6,738
Posted By almostJDM
I'm Double checking with my parents to make sure...

I'm Double checking with my parents to make sure we have nothing planned for Sunday since its out family reunion from the 29th to the 4th I'm making sure they didn't plan anything extra and if not...
Forum: Swaps 06-09-2015, 02:20 AM
Replies: 112
Views: 13,584
Posted By almostJDM
ahh, you're english is fine, I just thought you...

ahh, you're english is fine, I just thought you meant suspension alignment, but yeah I think the hood is going to be the tricky/fun part haha
Forum: Swaps 06-04-2015, 10:18 AM
Replies: 112
Views: 13,584
Posted By almostJDM
It wont be any more difficult then it was, he...

It wont be any more difficult then it was, he still has all the suspension mounting points from the donor car it looks like, he will just need to go fully aftermarket for the adjustment, like...
Forum: Mountain 06-03-2015, 10:37 AM
Replies: 46
Views: 6,738
Posted By almostJDM
cp[mike] I may have to take you up on that offer...

cp[mike] I may have to take you up on that offer to crash at your place if its still open, because I will be coming down solo now
Forum: Suspension 05-09-2015, 08:30 PM
Replies: 121
Views: 106,182
Posted By almostJDM
I second the fortune auto 500's yes they may be...

I second the fortune auto 500's yes they may be $200 more but its more then worth it, they ride a lot softer then BC coilovers and you can have custom spring rates, I'm not sure if you can on BC or...
Forum: Swaps 05-06-2015, 06:40 PM
Replies: 559
Views: 106,520
Posted By almostJDM
nah you wont be theirs a total of i think 4-5...

nah you wont be theirs a total of i think 4-5 different ones I am reading and hearing about on facebook now we just need to find out if they all pull through
Forum: Off Topic 05-06-2015, 10:33 AM
Replies: 16
Views: 1,448
Posted By almostJDM
holy crap, I only see one spot of rust on it,...

holy crap, I only see one spot of rust on it, which is on a replaceable panel under the pass tail light, but dang, this is why i asked you to keep an eye out for me for a clean cb down there in AZ...
Forum: Swaps 05-06-2015, 08:18 AM
Replies: 559
Views: 106,520
Posted By almostJDM
yeah i hear you on that one, it has the best of...

yeah i hear you on that one, it has the best of everything for that current model so I get what you're getting at now
Forum: Other Automotive Members Rides 05-05-2015, 11:38 PM
Replies: 63
Views: 8,786
Posted By almostJDM
https://farm8.staticflickr.com/7597/16720698259_06...

https://farm8.staticflickr.com/7597/16720698259_06e329af94_c.jpg (https://flic.kr/p/rtxX42)
Here's the most recent photo of my car :lol: I shot this a little over a month ago when I was doing a shoot...
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 09:46 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.